صفحه اصلی آرشیو مطالب تماس با ما قالب وبلاگ
مطالب ویژه

ابزار وبلاگ

قالب مذهبی وبلاگ

نوای وبلاگ

پوستر

کانال ویدیو></a></p>
<p align=

آلبوم صوتی

آموزش وبلاگ نویسی

ارتباط با مدیر
نوای سنگر
æáí ÇãÑ
لوگوی معبر
لوگوی همسنگران


برچسب‌ها:


برچسب‌ها:

اگر برای شما نیز سوال شده که چرا مقام معظم رهبری گفتند شایسته است درگذشتگان منا در قطعه شهدا دفن شود حتما تا پایان این پست را مطالعه فرمایید.

شاید بنیاد شهید این افراد را شهید حساب نکند ولی مهم نیست مهم این است که پروردگار بزرگ این افراد را شهید حساب کنند باد مطالعه معنی آیه 100سوره نسا می فهمیم که این افراد شهید حساب می شود البته در این آیه مفهوم دقیق درک نمی شود ولی طوری گفته شده که همانند این است که شهید به حساب می ایند و حالا معنی آیه: کسی که در راه خدا هجرت کند ، جاهای امنِ فراوان و گسترده ای در زمین می یابد. و هر کس بعنوان مهاجرت به سوی خدا و پیامبر او ، از خانه خود بیرون رود ، سپس مرگش فرا رسد ، پاداش او بر خداست و خداوند ، آمرزنده و مهربان است البته به نظر بنده پاداش او بر خداست معنی نزدیکی به اینکه فرد شهید است می دهد چون برای هرفرد بزرگترین پاداش شهادت است و لذا حالا می فهمیم رهبری برای چی گفتن شایسته است این افراد را در قطعه شهدا دفن شوند.

 تقدیم به همه خانواده هایی که پرده خوش آمد گویی به عزیزانشان به پرده تسلیت تبدیل شد.


برچسب‌ها:

به مناسبت هفته دفاع مقدس بیرق عشق تصمیم به گذاشتن پوستر هفتۀ دفاع مقدس گرامی باد کرده این پوستر با گرافیکی عالی و طرحی زیبا ساخته شده این اثر پیش کشی است به روح شهدای بزرگوار دفاع مقدس و امیدواریم مورد رضایت شما کاربران عزیز نیز باشد.

برای دریافت اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید 


برچسب‌ها:


برچسب‌ها:

ما سینه زدیم بی صدا باریدند 

از هرچه که دم زدیم آنها دیدند 

ما مدعیان صف اول بودیم

از آخر مجلس شهدا را چیدند 

به مناسبت هفته دفاع مقدس وبسایت بیرق عشق قالبی با موضوع شهدا تهیه کرده توجه کنید این قالب به صورت مشترک بین وبسایت بیرق عشق ووبلاگ مدافع طراحی شده این قالب توسط بیرق عشق کد نویسی شده و توسط مدافعطراحی شده از جمله ویژگی های این قالب می توان به هدر با کیفیت بالا و طراحی عالی و کد نویسی مناسب اشاره کرد داشتن اسلایدر نیز این به زیبایی این قالب افزوده امیدواریم این قالب مورد پسند و استفاده شما قرار گیرد.

  


برچسب‌ها:

یه مدتی به هر کی میگی خواهر حجابت برادرم نگاهت اینطور جوابت را می دهند دلت پاک پاشه کافیه ما که قصدی نداریم ولی واقعا آیا این حرف درست و خداوند متعال نیز همین نظر را دارد و چیزی که خداوند از ما می خواهد فقط دل پاک است؟

جواب این است دل پاک کافی نیست و باید به همراه عمل صالح باشه چون چندین بار در قرآن کلمات آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ در کنار هم اومدن مثل سوره عصر آیه سه معنای وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ یعنی ایمان آورید و عمل صالح انجام دهید.

 پس عبارت دلت پاک باشه کافیه یک عبارت که شیطان توی دهن ما میندازه و کاملا  غلط هست و بر خلاف قرآن است پس نباید این حرف شیطانی و کاملا نادرست را بیان کرد.


برچسب‌ها:


برچسب‌ها:


برچسب‌ها:

مشکل بد حجابی در جامعۀ ما در حال افزایش است به قول استاد رائفی پور که گفتن اینها ذره ذره شلوار ها رو تنگ کردن انقدر تنگ کردن که حالا ما باید موقعی که راه می ریم و سرمون توی لاک خودمون هست نگاهمون به ساپورت های کوتاه و تنگ زن هایی بیفته که حاصل بی غیرتی مردهایی هست که مشکلی با بی حجابی همسر خودشون ندارن و باید بگم سیب زمینی بی رگ هستن.

 

در حال حاضر شاهد این هستیم که هر روز ساپورت ها تنگ تر با طول کمتر و نازکتر می شود و در نتیجه شاهد استفاده از دامن های کوتاه خواهیم بود شاید بگویید امکان ندارد این اتفاق عملی شود ولی این را هم بدانید اگر چند سال قبل از ورود ساپورت به بازار کسی چنین چیزی می گفت باور نکردنی بود ولی اتفاق افتاد این یعنی کم کم حساسیت زدایی میشود سپس عمل به انجام هر کاری گرفته می شود این تهاجم فرهنگی که کاملا اصولی و برنامه ریزی شده باید با امر به معروف و نهی از منکر جلوی این موضوع ایستاد و گرنه به زودی شاهد پوشیدن دامن های کوتاه در سطح شهر خواهیم بود.


برچسب‌ها:

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد